Informații returnare
Politică de retur
Potrivit articolului 9, alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor/ a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin adresa de e-mail: office@recycleart.ro sau la telefon: 0774 599 596
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, exceptând costurile de livrare și retur.
Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
RETURNARE ȘI ÎNLOCUIRE
Cum returnați produsele
În momentul recepționării comenzii, verifică cu atenție starea exterioară a coletelor: ambalaje în bună stare; să nu fie rupte, zgâriate, murdare, smulse de pe produs, colțuri rupte sau înfundate, sau alte semne de proastă manipulare a produsului.
Fiindcă produsele noastre sunt realizate manual de către noi, lucrăm cu lemn natural și lemn reciclat. Toate produsele noastre sunt unice. Pot fi mici diferențe între poza din imagine și produsul final. Aceste diferențe pot fi: diferență de nuanță, diferență de materie primă, diferență de finisarea suprafeței, diferență de asamblare, mici diferenţe de mărimi, crăpături sau fisuri naturale ale lemnului.
Dacă constatați aceste nereguli, îți recomandăm să soliciți completarea unui Proces verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul livrării, în care să specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc).
Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Dacă reprezentantul firmei de curierat refuză completarea Procesului verbal de constatare, vă rugăm să contactați imediat un reprezentant al firmei Recycleart Design Group S.R.L., la numărul de telefon: 0774 599 596, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamației.
Dacă în urma deschiderii coletului constatați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezinta semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, va recomandăm să refuzați comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, în prezența curierului în momentul livrării, starea produselor deteriorate.
Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Clientul poate returna produsele achiziționate în următoarele situații:
- produsul care nu este conform cu specificațiile de pe site;
- produsele ce au fost livrate greșit;
- produsele care au mărimi eronat comandate;
Clientul este obligat să notifice office@recycleart.ro, intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare, scrisă în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la primirea produselor.
Produsul va fi returnat doar dacă este în condiții perfecte, în ambalajul original, cu toate etichetele interne și externe, eticheta de preț cu sigiliul nealterat, cu accesoriile aferente.
Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. În caz contrar, dacă produsele nu sunt ambalate corespunzător și/sau nu sunt în condiții perfecte, ele pot fi reexpediate clientului, fără rambursarea contravalorii produsului sau înlocuirii acestuia.
Produsele trebuie returnate prin curier rapid. În niciun caz nu sunt acceptate retururi prin serviciul oferit de Poșta Romană sau prin alte mijloace decât firme de curierat.
Produsul returnat trebuie sa fie însoțit de copie după factură.
Clientul nu poate returna produsele achiziționate și/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despăgubiri, în următoarele scopuri sau situații:
- Produsele prezintă semne de uzură, deteriorare sau piese și componente lipsă
- Înlocuirea produsului achiziționat cu un alt produs cu alte specificații sau de un tip diferit
- cererea de returnare are data de expediere care depășește perioada de 14 zile calendaristice
- În cazul în care produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
- În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 zile de la data recepționării produselor, prin virament bancar.
- În cazul înlocuirii produsului cu unul identic, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.
- Ruperea sigiliului de securitate atrage după sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile.
Comenzile care au fost ridicate de la sediu nu sunt considerate comerț la distanță, ci vânzare prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate și acceptate personal, ca și corespunzătoare cu scopul și nevoile clientului.
Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la retur. Se poate face fie returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalizări.
Pentru restituirea contravalorii produsului returnat, este necesară transmiterea de către dumneavoastră a unui cod IBAN corect în care vă vom restitui suma aferentă produsului returnat.
În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar, vă vom restitui suma aferentă produsului returnat în același cont bancar din care ați efectuat plata.
ATENȚIE
în cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, ruptură, componente sau accesorii lipsă, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Recycleart Design Group S.R.L. are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produselor achiziționate.
Returul produselor
Dacă, din orice motiv, nu sunteți 100% mulțumit de un produs pe care l-ați cumpărat, puteți să-l returnați în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care v-a fost livrat de către curier.
Completează o cerere de retur pe rusticart.ro, asigurându-te că produsul pe care vrei să-l returnezi îndeplinește condițiile de retur.
Specificați în cerere una dintre opțiunile de retur : schimb cu același model, schimb cu un produs diferit vândut de Recycleart Design Group S.R.L. sau rambursare a sumei de bani plătite la cumpărare
După aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la dumneavoastră să ridice produsul pe care vreți să-l returnați.
Cererea se face pe adresa office@recycleart.ro sau completând formularul de retur.
Pentru a returna produsul este necesara descarcarea și completarea acestui formular și trimiterea lui la adresa office@recycleart.ro
Adresa de contact pe email pentru alte detalii: office@recycleart.ro
Adresa de retur este: Jud. Mureș, Chirileu 194
Tel: 0774 599 596
Condiții generale
Puteți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care v-au fost livrate de curier, fie că sunteți persoană fizică sau juridică. Așadar, pentru a fi luat în considerare, cererea de retur poate fi trimisă cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit.
Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.
Trebuie să returnați produsele în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte și toate documentele cu care v-au fost livrate.
Puteți returna orice produs doar dacă este sigilat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate și uzate.
Dacă ați deschis coletul și constați că produsul nu este ceea ce ați dorit, puteți cere returul numai în condiția în care produsul este ambalat în aceeași formă în care l-ați primit, în același ambalaj, foarte bine închis și sigilat, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipulării de către curier.
Aveți foarte mare atenție la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de către curier, noi avem dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produsului.